تلفن تماس:

0910-9101009

آدرس:

زعفرانيه ، خيابان اعجازي

شنبه - پنج شنبه

9:30 صبح - 19 عصر

Search
Search
Close this search box.
Search
Search
Close this search box.
ليزر مو زائد صورت و بدن

ليزر مو زائد صورت و بدن

ليزر مو زائد صورت و بدن یکی از کارهای زیبایی محسوب می شود که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده است. ليزر مو زائد صورت و بدن صورت و بدن نه تنها از جانب خانم ها بلکه از جانب برخی آقایان نیز درخواست می شود. وجود موهای ضخیم در چهره، ظاهری ناخوشایند برای افراد ایجاد می کند. لازم به ذکر است که اغلب خانم ها تمایل به لیزر کل بدن دارند و آن را یکی بهترین انواع خدمات کلینیک زیبایی می دانند.

لیزر موهای صورت

بهتر است قبل از آنکه به ليزر مو زائد صورت و بدن صورت و بدن بپردازیم و جوانب مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم اشاره ای به مکانیزم رشد موهای زائد داشته باشیم. در مجاورت فولیکول های مو، ملانین قرار گرفته است. ملانین یا رنگدانه باعث ایجاد رنگ طبیعی در پوست ما می شوند. هنگامی که لیزر با ملانین برخوردار می کند سبب تخریب فولیکول های مو می شود. به همین دلیل دیگر قادر به ساختن تار مو نیست. با این فرآیند شاهد تاثیرگذاری لیزر بر موهای زائد هستیم. معمولا ليزر مو زائد صورت و بدن صورت و بدن از طرف خانم ها با استقبال زیادی مواجه می شود.
جالب است بدانید که برخی از آقایان نیز تمایل دارند برخی از نواحی صورت یا بدن ( مانند زیر بغل، خط ریش و … ) را لیزر کنند تا از رشد مو در آن ناحیه جلوگیری شود. اگر بخواهیم به سایر خدمات کلینیک زیبایی اشاره کنیم باید بگوییم که لیفت ابرو با نخ، زاویه سازی صورت، تزریق فیلر زیر چشم و تزریق فیلر بینی نیز بسیار پرطرفدار هستند.
صورت از پوستی بسیار حساس برخوردار است و هنگامی که موی زائد در این منطقه رشد می کند تاثیر منفی بر زیبایی فرد می گذارد. به همین دلیل افراد به دنبال روش های مختلف برای از بین بردن آن ها هستند. در حال حاضر لیزر بهترین و کارآمدترین روش محسوب می شود که بخش قابل توجهی از مراجعات به کلینیک را شامل می شود.

کاربردهای لیزر در رفع موهای زائد

معمولا خانم ها برای از بین بردن پیوند میان دو ابرو، پشت لب، چانه، گردن و پشت گردن به سراغ لیزر می روند. همچنین اگر دور ابروهایتان پر است می توانید از این روش برای حذف دائمی آن ها استفاده کنید. خانم ها و آقایان علاوه بر کاربردهای زیبایی می توانند برای درمان برخی از التهابات نیز از لیزر استفاده کنند. به طور مثال بعضی از آقایان دچار بیماری فولیکولیت کاذب هستند. این بیماری در پوست صورت آقایان رخ می دهد که موی ریش، به جای رشد کردن به سمت بیرون از پوست، به درون آن بر می گردد و باعث ایجاد التهابات پوستی می شود. این بیماری عامل مهمی در ایجاد جوش های پراکنده در گردن می شود و تنها راه درمان آن، لیزر است. به همین دلیل میزان مراجعه آقایان به کلینیک های زیبایی روز به روز در حال افزایش می باشد.
ليزر مو زائد صورت و بدن

بهترین پوست برای لیزر

اگر بخواهیم به بهترین کاندیدا برای ليزر مو زائد صورت و بدن صورت و بدن اشاره کنیم باید بگوییم افرادی که دارای موهای زائد تیره رنگ و ضخیم هستند یا کسانی که دارای پوست روشن می باشند گزینه های مناسبی برای لیزر به شمار می روند. به عبارتی دیگر میان رنگ مو و رنگ پوست باید تضاد وجود داشته باشد. به طور مثال لیزر مو برای افرادی که موهای نازک، بور یا کرکی دارند تاثیر چندانی ندارد. زیرا کسانی که موی بور دارند از رنگ پوست روشن نیز برخوردار هستند و تضاد لازم میان این دو برقرار نیست. قطعا مشورت هایی که قبل از ليزر مو زائد صورت و بدن صورت و بدن انجام می دهید در تصمیم گیری شما تاثیر بسزایی دارد. پزشک به خوبی تشخیص می دهد که آیا لیزر بر روی صورت و بدن شما جواب می دهد یا خیر؟ و بهترین دستگاه برای لیزر چیست؟

عوارض ليزر مو زائد صورت و بدن صورت و بدن

لیزر جزو درمان های کم تهاجم محسوب می شود که خطرناک نیست و عوارض خاصی از آن مشاهده نشده است. اما موضوعاتی مانند قرمزی، درد خفیف، سوزش و … موقتی هستند و بعد از گذشت چند ساعت کاملا از بین می روند. برخی از افراد بعد از انجام لیزر، دچار پوسته پوسته شدن می شوند. این عارضه نیز در مدت زمانی کوتاه از بین می رود. اما اگر بعد از اتمام جلسه شاهد ایجاد تاول بر روی پوست یا بدن خود باشید به این معناست که دستگاه مورد نظر، برای پوست شما مناسب نبوده است و یا فردی که به عنوان اپراتور معرفی شده از مهارت کافی برخوردار نیست. اکیدا توصیه می کنیم برای انجام لیزر به سراغ کلینیک های معتبر و شناخته شده بروید. زیرا در این مراکز اپراتورهای مجرب و حرفه ای مشغول به کار هستند.
ليزر مو زائد صورت و بدن

توصیه های لازم در ليزر مو زائد صورت و بدن

اگر می خواهید بهترین نتیجه را از ليزر مو زائد صورت و بدن صورت و بدن کسب کنید توصیه می کنیم یکماه قبل از شروع جلسه، از موم انداختن، استفاده از اپیلاتور، بند انداختن و … اجتناب کنید. زیرا این کار باعث کاهش اثربخشی لیزر خواهد شد.
همان روزی که برای مراجعه به کلینیک زیبایی می روید باید موهای ناحیه مورد نظر را شیو کنید و اگر بر روی پوست خود آرایش دارید آن را کاملا بشوئید. لازم به ذکر است افرادی که در دوران بارداری هستند نباید به سراغ لیزر درمانی بروند.
اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید حتما آن را با پزشک در میان بگذارید. همچنین اگر از داروی خاصی استفاده می کنید ( مخصوصا آنتی بیوتیک ها ) به پزشک اعلام کنید. زیرا مصرف این داروها می تواند بر روی میزان حساسیت پوست شما اثرگذار باشد.
به مدت یک هفته بعد از ليزر مو زائد صورت و بدن صورت و بدن در معرض تابش نور خورشید قرار نگیرید و اگر مجبور به انجام این کار شدید حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. اگر به هر دلیلی دچار تاول های پوستی شدید از ترکاندن آن ها خودداری کنید.