تلفن تماس:

0910-9101009

آدرس:

زعفرانيه ، خيابان اعجازي

شنبه - پنج شنبه

9:30 صبح - 19 عصر

Search
Search
Close this search box.
Search
Search
Close this search box.
مرکز زیبایی آرشیدا

فيشيال و پاكسازي پوست

همانطور که پوست صورت یکی از قسمت‌های مهم بدن و جزء زیبای هر فردی محسوب می‌شود که دائم در معرض آب و هوا نا مساعد و یا در برابر نور مستقیم آفتاب قرار می‌گیرد، قطعا توجه به سلامت آن نیز بسیار مهم است. قطعا هر فردی دوست دارد که چهره شاداب و زیبایی داشته باشد چرا که چهره زیبا، آینه و منعکس کننده شخصیت شماست. ظاهر خوب یک فرد می‌تواند شامل چهره صاف با حالت درخشندگی و لبخندی که بر لب نقش بسته باشد. امروزه نه تنها بانوان بلکه آقایان نیز درصدد داشتن پوستی زیبا هستند و هزینه‌های زیادی را جهت بازسازی و تغییر حالت پوست خود خرج می‌کنند. بیشتر کلینیک‌های زیبایی خدماتی پاکسازی و بهترین روش زیبایی پوست را ارائه می‌دهند که در نهایت لایه جدید برای پوست شما ایجاد می‌کنند. هرچند انواع خدمات کلنیک زیبایی می‌تواند شامل: فيشيال و پاكسازي پوست، فیلر بینی، زاویه سازی صورت، فیلر زیر چشم، لیفت ابرو با نخ و یا لیزر کل بدن را برای مشتریان خود ارائه دهند. در بین این خدمات برای زیبایی صورت که در این مقاله آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم مربوط به فيشيال و پاكسازي پوست است. با این حال انواع روش زیبایی پوست در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود که در اینجا به بررسی اهمیت فيشيال و روش‌های پاكسازي پوست می‌پردازیم.

فيشيال و پاكسازي پوست

فیشیال صورت چیست و چگونه انجام میشود؟

قبل از تعریف فیشیال باید بدانید که سطح پوست تشکیل شده از لایه‌های شاخی یا سلول‌های مرده است که عموما این سلول‌ها در لایه سطحی پوست قرار دارند. اما این سلول‌های مرده یک مزیت اصلی دارند و آن هم محافظت از پوست است که در اصل آنها نگهبان بدن در مقابل عوامل بیرونی گفته می‌شوند. در بهترین حالت نرمال، بدن بطور اتوماتیک در طول هر ماه تقریبا یک بار سلول‌ها شاخی را کاملا حذف کرده و سلول‌های جدیدی را جایگزین آنان می‌کند. در همین راستا این سلول‌های مرده بر روی پوست تجمع شده و در نهایت باعث عدم درخشندگی و شادابی پوست می‌شوند. برداشت این سلول‌ها به شما کمک می‌کند تا پوست شفاف‌تری داشته باشید. یکی از روش‌های درمانی رایج و محبوب که بیشتر کلینیک‌های زیبایی آن را ارائه می‌کنند، روش فیشیال است. در واقع برای انجام این روش درمانی، حدودا 1 ساعت لازم هست که بتوانید زیبایی را به پوست خود بازدگردانید که در آخر پوستی شاد و لطیف را تجربه خواهید کرد. فیشیال صورت یک روش جدید جوانسازی پوست صورت است که با ابزار‌های متفاوتی صورت می‌گیرد. البته نباید فراموش که فیشیال کاملا غیرتهاجمی بوده و به همین دلیل امروزه بیشتر افراد استفاده از این روش زیبایی به روش‌های دیگر را ترجیح می‌دهند. تنها با یک جلسه در این روش درمانی می‌توانید بسیاری از مشکلات همچون جوش‌های سر سیاه و یا کومدون را از بین ببرید.

زمان مناسب برای انجام فیشیال صورت

هر نوع روش درمانی برای پوست از یک زمانبندی استانداردی پیروی می‌کند. برای انجام فیشیال که معمولا بسته به نوع پوست و باتوجه به تشخیص متخصص مربوطه، معمولا بین 60 دقیقه و در بعضی موارد بیشتر هم زمان می‌برد که در نهایت پوست شاداب و زیبایی را تحویل می‌دهد. باتوجه به عمل پاکسازی که می‌توان در طول یک ماه چند بار از آن استفاده کرد، بطور کلی انجام فیشیال برای صورت می‌توان بین 1 الی 2 ماه یک بار از آن استفاده کرد که در تمامی مدت زمان همچنان پوست شما ماندگاری خود را حفظ می‌کند. نکته مهم در خصوص فیشیال که نباید آن را فراموش کنید این است که این روش برای هر کسی نمی‌تواند خوب جواب دهد! به این دلیل که روش فیشیال نیاز به مهارت کاملا حرفه دار و برای نتیجه عالی باید تحت نظر یک متخصص معتبر در این زمینه انجام گیرد. با این حال پزشک مربوطه باید شرایط پوستی شما را مورد بررسی قرار دهد و براساس آن دستگاه و گزینه‌های مدنظر را به شما پیشنهاد دهد.

پاکسازی پوست چیست؟

این روزها هوای آلوده بخصوص در شهرهای صنعتی و بزرگ باعث می‌شود که دانه‌های ریز آلودگی و چربی‌ها روی پوست جمع آوری شوند. هرچند با وجود مشغله‌های کاری و نادرست بودن تغذیه درست در چرب بودن پوست تاثیر خواهند داشت. این روزها بیشتر مردم حتی آقایان به دنبال روشی برای از بین بردن آلودگی‌های روی پوست و تمیز کردن پوست صورت خود هستند. هرچند روش‌های تمیز کردن بیشتر در منزل و با استفاد از صابون‌های مخصوص و یا دیگر شوینده‌ها صورت می‌گیرد. اما بهترین روش در این خصوص پاکسازی پوست در بهترین کلینیک‌ها هست که با استفاده از دستگاه‌ها عمل پاکسازی انجام می‌شود. با این حال این روش مخصوص از بین تمامی چربی‌ها و دیگر آلودگی‌ها می باشد که اگر به مدت زمانی طولانی روی پوست شما باقی بماند باعث به وجود آمدن لکه و یا چین چروک خواهد شد. پاکسازی پوست صورت از موارد مهم درمانی پوست است که پیشنهاد می‌شود هر ۲ یا ۳ هفته یک بار آن را در برنامه سلامت خود قرار دهید. در حقیقت فيشيال و پاكسازي پوست صورت نزدیکی بسیاری دارد و تنها در چند مورد از یکدیگر متفاوت هستند.

بررسی تفاوت‌های فيشيال و پاكسازي پوست

  • پاکسازی پوست در طول سه هفته یک بار انجام می‌شود اما در روش فیشیال نیازی به تکرار مدوام آن نیست و تنها در 2 ماه یک بار می‌توانید آن را انجام دهید.
  • پاکسازی پوست بیشتر با استفاده از یک ماسک مخصوص برای تمیز کردن پوست استفاده می‌شود که همین باعث ارزان بودن آن در هزینه‌ها شده است. با این حال در روش فیشیال علاوه بر پاکسازی پوست، اقدام به ماساژ پوست هم صورت می‌گیرد.
  • در روش فیشیال که ماساژ در آن انجام می‌شود، باعث افزایش جریان خون در رگ‌ها شده و این موجب سلامت بافت خواهند شد.
  • عمل فیشیال بین 1 ساعت و شاید بیشتر هم زمان ببرد که برای پاکسازی مدت زمان کمتری لازم است.

با پزشکان ما آشنا شوید